• HomeHome        
  • Psihologie la ziPsihologie  
  • Curiozitati la ziCuriozitati  
  • Informatica la ziInformatica
  • Filosofie la ziFilosofie    
  • HomeMuzica        
  •        

luni, 21 iulie 2014

În visele mele ai rămas




Mă atingeai doar cu privirea
Ce-ți cădea din ochii umeziți
În trecerea ta cu pași grăbiți
- Și eu mă pierdeam cu firea!

Prin urmele de aer efemere
Rămase din părul tău bălai
Era parfum seducător de mai
- Și emanai o mie de mistere!

De drag, chipul ți-l divinizam
Erai în conștiința mea de zei
Un înger coborât între femei
- Și numai pe tine te vedeam!

Apoi fără să spui un cuvânt
Într-o zi, ai fugit cu un străin
Și mai lăsat cu dor și chin
- Și era sfârșitul pe pământ !

Dar în visele mele ai rămas,
Ai rămas aceeași domnișoară
Ca o icoană în prag de seară
- Și strălucești ca un olmaz!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu